HTML

A lét elviselhetetlen könnyűsége

A tegnapi ellógott német óra előkészítése volt a blog írásomnak és a mai ellógott gitár óra pedig végérvényes elkezdésének ára:) Nem kezdek el semmit,nem fejezek be semmit és ez érezteti,hogy olyan mintha mindig boldog lennék.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2009.06.26. 19:02 domcsi_

melegetakarok!

Tegnap: árvíz az ikeánál.Futkosó terhes anyukák mindenki aggódik,az apukák rohannak a szakadó(!) esőben a kocsikért odahajtani a bejárat elé h szegény anyukákra rá ne essen 5csepp esőcsepp.Én röhögök és anyukámat szórakoztatom a különböző beszólásaimmal.Mindenki bámul h min röhögök és az anyukák a bejárat alatt kezdenek megbotránkozni és rimánkodnak a kocsiért.Apuka megérkezett poénbol(sztem) egy kissé elöreállt:)Anyuka rohan.Kocsi hátsóajtaja zárva.Potyognak a könnyeiimmmmmmmmmmm..Aztán kaptam egy 100 Ftos hotdogot(amit csak az ikeában lehet kapni és kurva finom ugy h mindenki go ikea) szóval egy ideig nem tudtam röhögni.Az eső szakad anyukám kétségbeesik és elkezd rohanni az esőben.Én sétálok,eszem és röhögök.Marha jól szórakozok anyukám meg kivan h minek kellett idejönni és ő igy nem tud vezetni..Hm aztán elindulunk és olyan eső volt h majdnem elsüllyedtünk és tényleg majdnem!

Ma: Managhem-Karácsony Párizsban-t olvasok.Ponyvaregény de egészen jól próbálja a szerző elhitetni h ez egy krimi.De nem sikerült.Azért tolakodóan megvan fűszerezve egy kis titokzatossággal.Szóval nem dobom el..meglássuk mi lesz a vége.Párizsról szó sincs úgy h ez máris csökkenti a ranglistán..ugyanis csak azért vettem ki mert a címből árulkodott vmi ilyesmi.Sosem tudhatjuk biztosra.Pl mikor nagyiméktol elhoztam Merle-Mesterségem a halálát(fantasztikus) akkor nem arra számítottam h arról fog szólni h a zsidókat h ölik meg de ezen kívül 5ször elolvastam és a cím a végén már egyáltalán nem csalogató,főleg h benne is van ez a mondat:)nemhülye.

Ha nem fog kisütni a nap és nemlesz hnapra 40fok öljetek meg.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dimcsidomcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr881210667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása