HTML

A lét elviselhetetlen könnyűsége

A tegnapi ellógott német óra előkészítése volt a blog írásomnak és a mai ellógott gitár óra pedig végérvényes elkezdésének ára:) Nem kezdek el semmit,nem fejezek be semmit és ez érezteti,hogy olyan mintha mindig boldog lennék.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2009.06.25. 17:42 domcsi_

végre felébredtem.

Életem első döntő márciusa ebben az évben volt.Ahogy a mesében: felbukkannak a régi családi ismerősök akik méterekre laktak tőled,de mostmár Sopronban és egyszercsak azon kaptam(és kapom magam folyamatosan),hogy miattuk szeptembertől másik suli,másik lakás,hirtelen egy szülővel,de itt vagyok.Persze max csak a suliváltásról tehetnek,de az is az én döntésem volt.Aztán a sors úgy hozta,hogy pár hete felvettek és elkezdtem lubickolni a nyár semmittevésében.Éjfélkor fekvés-délben kelés-gép be-msn be-corn flakes-msnmsn-találka-msnmsnmsn-semmi-olvasás-fekvés éjfélkor.

Ez volt eddig,de Dini(bátyó) egy különnémetes ellógás keretében sétálgatva a moszkva tér környékén rávilágított,hogy ez szar.Így töményen.Úgyhogy azonnal el nagyimékhoz.Könyvtárba be(3könyv kivesz) és célok elérése.hajrá én!!!:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dimcsidomcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr991208242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása